Ohi on

Finally, jag som gått och varit nervös hela helgen för detta! Hade min leadeship idag och jag stressade genom hela allt bara för att jag önskade av hela mitt hjärta att plågan skulle vara över. Tror att jag lyckades med det största målet av alla i alla fall - att ge mina klasskompisar träningvärk. Några får nog det i alla fall. Speciellt som det blev dubbla pass cirkelträning idag. Imorgon blir det väl också två pass för de stackars små själarna :D Få e de Peters och Marias tur att leda en träning.

Nu ska jag njuta av min ensamhet(läs: klättra på väggarna, inse att det inte hjälper och tröstäta vad helst jag kan finna i kylskåpet) och se fram emot lektionerna imorgon. Hmm, undras om vi började 8 eller 9 nu då? Det glömde jag ju fråga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0