På lördag smäller det

Lite sådär i smyg(ja eller nu är det inte i smyg längre, men...) är jag ett Harry Potter-fan. Därför är jag otroligt lycklig att näst-sista filmen kommit ut och jag har hittat ett kul sällskap att gå på bio med. Så vi ska se den på lördag:D Wohoo!! Kan knappt vänta tills det blir lördag:D

 

Men nu ska jag till simhallen och sedan blir det att gå och hålla Maria i handen då hon ska ge blod för första gången i sitt liv! Eller tja, mest för att hon ska komma och hålla mej handen sen då det är min tur ;D


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, jag vill också se den!! NU!!!! =)

2010-11-17 @ 09:31:06
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: Susann

Jee. :) Tänkt far å si den ja å nån da, men verkar som om ja får far ensam.

2010-11-17 @ 11:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0