sabsa <3 IKSU

Efter att jag kom från Finland har jag varit lite trött och hängig. Dåligt har jag sovit också! Kanske jag var stressad inför tentan ändå?! Men inatt löste sig sömnproblemen i alla fall. Sov som en stock i 9h, vaknade några minuter innan klockan ringde.

När man är trött och så är det ju inte heller kul att bege sig iväg ut och träna. Ännu mindre roligt är det om det är snöslask ute. Tacka vet jag att IKSU finns, där lär ni hitta mig nästkommande dagar. Idag blir det två pass där plus en föreläsning(helt frivilligt). Sen ikväll blir det Robinson hemma hos Lina:D Första gången jag åker dit, hon flyttade tyvärr för nån vecka sen och bor nu alldeles för långt ifrån mig.

Igår var jag på träning med OUC och det var självaste Helena Jansson som ledde träningen! Jag gillade träningen, den var rätt intensiv och inte så lång. Men OJ så det känns idag överallt! Jag kommer definitivt åka fler gånger! Speciellt om man får skjuts av en snäll småkusin från dörr till dörr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0