Dagens låt

En låt jag fastnat för är you me at six- stay with me och den går på repeat just nu i min Spotify:)
Igår var jag på löptest, var inte alls taggad men bestämde mig i sista sekund att vara med i alla fall. Det var tungt, jävligt och hemskt. Men så går det väl lättare nästa gång istället. Nu är fösta steget taget och det är bara att fortsätta så är jag nog i bra form till våren:)

Idag ska jag gå till blodcentralen och se om jag kan ge blod:)(Och test hiv och övriga sjukdomar:P) Det blir en ny upplevelse och jag är inte 100 på att jag inte kommer att svimma. Förra året då det togs en 6-7 provrör ur armen var det riktigt nära... men jag har en vän med mig som i värsta fall kan ta hand om mig:)

Sen ska jag på stepmuskel på IKSU och efter det ska vi göra lite skolarbete(=kolla på en baskettträning)


Kommentarer
Postat av: Anonym

p.s. om du ger blod idag kan du inte fara å träna. Dom tappar ut 4,5 dl blod, å kroppen måste få chans att repa sig. Så efter blodgivning skall man bara ta det lugnt å undivka träning, bastubad, sex etc. Å kom ihåg att äta å dricka mycket! :)

2010-10-27 @ 09:33:09
Postat av: Linda

Stepmuskel är skitkul men ganska svårt första gångerna. Man måste gå fler gånger för att lära sig stegen. =) Men bra kombination av kondition och lite muskelövningar.

2010-10-27 @ 11:22:01
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

aa, de va as-kul:) men ja blanda nog bort mig både lite nu som då:)

FYI, jag kunde inte ge blod än. De kunde inte ens göra tester. Jag har ju gjort tatuering i juni så jag får vänta till december.

2010-10-27 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0