JAG ÄR KLAR!!

Nu har jag kämpat länge och väl(läs: sen igårkväll) med ett sammandrag som vi skulle ha klart till seminariet tills idag. Och äntligen gjorde jag sista slutklämmen. Jag är lite nervös för jag har aldrig skrivit ett sammandrag innan och vet inte vad som krävs och vad man borde ha med.

I överigt skiner solen, jag är snudd på frisk och så borde jag diska. Jag har (dessvärre) lämnat hela helgens disk så det finns att göra. Ikväll ska vi, vår arbetsgrupp, samlas hemma hos mig. Vi ska göra en pastasallad att ta med oss på resan och äta den som lunch både onsdag och torsdag.

Jag ser med skräckblandadförtjusning fram emot vår paddling. Det kommr att bli kul men samtidigt gruvar jag mig lite inför övernattningen. Jag vill verkligen inte ha lika kallt som senast.

Nu ska jag nog diska så jag helst vågar ta hit några gäster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0