Storläger

Så var stolägret över för detta år. Tack och lov! Visst är det alltid roligt men samtiigt tar det oerhört mycket på krafterna och det är ju inget jag haft för mycket av denna sommar. Bilder från storlägret finns på femmans hemsida. Nu fortsätter vi med FSOM, eller egentligen är två dagar redan avverkade så stafetterna är kvar och det ska bli skönt när allt är över. Nu borde jag ta mig själv i kragen och förbereda mig inför skolstart på måndag. Denna gång som lärare, spännande till tusen! Dagens glädjeämne var att jag fick kommentar om att jag ser slank ut. Detta trots att jag inte tränat på hela sommaren och frossat i godsaker :) Men inte klagar jag om jag magrar av att äta kladdkakor, kex och tårta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0