Helg

Nu är tentan skriven och jag kan inte göra mer åt det nu. Bara att slappna av och vänta på att nästa kurs ska ta sin början. Men först är det helg och jag ska bara träna, äta och mysa hela helgen. Middag hos Charlotte väntar på lördag-kväll och jag ser redan fram emot den :) Innan dess ska jag fly fältet då det ska vara fest här för två fester på en vecka blir nog lite för mycket av det goda.

Nu ska jag ut och springa med Camilla så att jag får dagens andra träning ur världen! Två träningar imorgon också så att jag kommer upp i tillräckligt många timmar denna vecka.

Hemma och ny-duschad igen efter löpturen, kändes som om jag kunnat springa hur långt som helst. Gick lätt, om än långsamt, och det var riktigt roligt! Nu är jag trött efter två träningspass och en tent, är det ok att gå och lägga sig redan kl 21?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0