Latdag

Borde tentaplugga, motivationen räcker inte till då jag mentalt tog jullov för tre veckor sedan. Undrar när det är omtent? Kanske ska satsa på den istället...å andra sidan kommer det nog inte att finnas motivation då heller..

Idag har jag istället promenerat med Maria och ätit pizza och inte så mycket mer. Det har blivit en riktig latdag, men med tanke på hur kvällen såg ut igår så är det nog lika så bra. Nej, en sista spurt i läsningen och så klarar jag förhoppningsvis ett G i alla fall. Tacka vet jag att vi efter jul börjar studera något konkret och intressant!!
Så här såg det ut innan sittningen igår, hur det såg ut efter tja...vissa saker är väl bäst om de bevras hemliga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0