Mellandagsrea

Igår hade jag besök av Emmi och Robin och jag hade förberett en trerätters middag. Vi åt med god aptit, som vanligt =) Till förrätt blev det en räkcheviche, till huvudrätt citron-pestolax med rotmos och en sallad och till efterrätt aftereightkladdkaka och basilikaglass bara för att Emmi varit så himla sugen på den då jag pratat om den. Själv har jag tröttnat lite och det kommer att dröja innan jag bakar den igen.

Idag var jag och pappa på mellandagsrea och jag fick äntligen köpa min och Lindas julklapp åt honom. Vi hittade ett par riktigt snygga byxor (Linda: Kritsträcksrandiga kostymbyxor) som jag hoppas att han kommer att använda. Själv hittade jag tre par byxor och alla kostade mindre än 30 € så jag är nöjd. Sedan var vi en sväng via Botniahallen så jag fick ett superbra pass idag. Orkade hela vägen igenom trots att jag kände mig lite sliten mot slutet.

Imorgon blir det träningsdag i Kronoby, eller åtminstone en bra träning blir det. Resten är väl lite osäkert, tror jag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Yay!! Kritsträcksrandigt är snyggt. Skicka ett mail med vad vi är skyldiga!

2011-12-30 @ 11:40:32
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0