Tinas morotssoppa

Idag gjorde vi som sagt Tinas underbara morotsoppa. Den blev riktigt lyckad och det var superenkelt att få den bra. Snabbt gick det också! Nu blev ju inte min lika bra som Tinas, men det är ju alltid godare då nån annan gjort nåt ;) Jag fick stressäta eftersom jag kom på att det tar ju en stund att åka med buss in till stan och jag skulle träffa Maria en stund innan bion. Vi såg Sherlock Holmes 2 och den var superbra! Vi hade tagit extra benutrymme och större stolar och det var så skönt, nästan som att sitta i vardagsrummet hemma och man kan sitta precis hur som helst i stolen. Sedan tog vi en avskeds-fika på Waynes och skrattade och pratade och hade trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0