Är det verkligen värt det?

Vi hade FM i helgen. Jag tävlade lite halvförkyld, hade svårt att sova om nätterna för jag hostade rätt rejält. Försökte att inte ta det så hemskt hårt eftersom det trots allt var -20 grader. Inte helt chockerande då förkylningen blev värre efter, men sånt händer. Jag tänkte trots allt vara frisk tills helgen eftersom det då är läger. Men tji fick jag...inatt skar det till i bröstet, oj så ont det gjorde. Tårar kommer fram i ögonen varje gång jag försöker hosta, det värker och jag kan inte riktigt andas. Var till läkaren akut imorse, han konstaterade att det var troligen en fraktur på revbenen och skrev ut värkmedicin.

Nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Det gör ont de e allt jag kan tänka på. Lägret blir det nog att skippa i alla fall och all träning den närmaste månaden...var det värt det? Att skida den söndagen...tja man kan ju fundera...jag tyckte att en förkylning kan man ju nog ta om man har chansen att få en plakett i FM, men med ett revben av så känns det som om jag kunde skippat den tävlingen....

att man aldrig lär sig...


Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer du tillbaka till Umeå nu då??

2011-02-17 @ 10:55:12
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

ja tror ja kommer på månda. Ska åk iväg till fammo å faffa å söka lite tröst först ;)

2011-02-17 @ 11:34:25
Postat av: Linda

Haha ja där får du säkert massor av "tycka synd om" mat och sällskap. Hälsa så mycket från mig och krya på dig!!

2011-02-17 @ 13:11:22
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: Julia

Usch va trist! Hade vi vetat att de skulle gå sådär skulle vi ju aldrig ha skidat stafetten! Fast de e ju allti lätt att va efterklok...

Skulle bara har varit så kul om du kunnat komma med till Turkiet! Men det kommer ju nya läger.

Krya på dej!

2011-02-18 @ 09:17:57
Postat av: sabsa

nä, då hade jag nog kunnat hoppa över :P Men förkylningen verkar ge med sig snart i alla fall :) Ni ska ha det så skoj och så kommer jag igen då det är läger i åhus :)

2011-02-18 @ 09:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0