Pizza-båten

Nu är det dags att rycka upp sig. Har vandrat omkring som en halvsovaned zombie sedan imorse. Orkar ingenting, vill ingenting, inget annat än sova i alla fall. Båtresan skulle ta 6 h det var jag beredd på, därför blir man lite arg då man vänligt men lite trött frågar hur länge det kommer att ta och de svarar att ankomsttid är nån gång mellan 3 och 4 på natten. WHAT?? De sa ju i högtalaren vid avgång att beräknad ankomsttid var kl 1 lokal tid, hur svårt ska det vara att i högtalaren meddela om ändrng sker? Och hur svårt ska det vara att vara i tid?

Blev så frustrerad, men insåg att det inte hjälper att skrika åt den stackars kafeteria-tanten så jag gick till min plats, klappade en hund som satt bredvid mig och försökte sova. Klockan måste ha varit närmare halv 5 innan jag äntligen la mig på sängen. Så ni kan ana hur pigg man är på att skriva omtent hela dagen lång eftersom man har varit så sjuk och slut hela förra veckan att det inte ens funnits i mina tankar att jag skulle orka med nåt sånt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, jag tycker så synd om dig! Ska försöka komma ihåg att lägga över inspelningarna på USB idag och ta med åt dig imorgon, så du får dom så fort som möjligt. För övrigt så saknar jag dig i skolan, blir kul att ses imorgon! Hoppas du mår bättre nu :-)

2011-02-22 @ 18:33:34
URL: http://metrobloggen.se/mariapaavola

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0