När katten är borta...

Nu har jag precis beställt hela serien av Anna Janssons Maria Wern-deckare :D Supernöjd, som den bokmal jag är. Jag vet att jag inte borde, har ju trots allt ca 20 böcker jag inte hunnit läsa än i bokhyllan men då jag en gång gick in på adlibris hemsida och beställde en kokbok kunde jag ju lika bra ta böckerna på en gång ;)


Ikväll ska jag äta gott, jag ska steka lite taco-pita åt mig. Det förtjänar jag efter att ha pluggat och hela halva dagen och snällt gått till farbror doktorn. Sedan ska jag gömma mig i Arnaldur Indridasons värld en stund.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är precis likadan, har nog fler olästa än lästa böcker i bokhyllan.. Men kan inte låta bli att köpa nya!! Tänker alltid "nån gång ska jag läsa den....nån gång!" ;)

2011-01-28 @ 20:41:09
URL: http://metrobloggen.se/mariapaavola
Postat av: sabsa

Mm, de blir alltid så här :P Men så länge böckerna bara är 300 sidor så tar det inte många dagar att läsa dom :P Inte deckare i alla fall...

2011-01-29 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0