31 juli

Och så var o-ringen över för denna gång och det gav mersmak, fast nästa gång ska jag vara i skick och delta i elitklassen. Just nu må jag låta glad men jag är oändligt bitter inuti och har verkligen inte lust med nånting över huvud taget. Jag är så less på att det inte verkar vilja gå min väg och överväger starkt att bara dra täcket över huvudet och krypa fram nån gång nästa år. Men vem vet, kanske solen går upp imorgon med?!                                                                                                                                                                                                                                   Kommer med en utläggning om O-ringen sen när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Solen går upp när du får flytta ihop med mig och Anneli ;) Vi ska träna massor, kanske på olika håll men vi får peppa varann i alla fall!

2011-08-01 @ 18:15:12
URL: http://mariapaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0