Friskförklarad!!!

Äntligen, som jag har väntat. Äntligen har jag blivit friskförklarad och är tillåten att börja motionera! Om vädret är bra imorgon ska jag nog minsann ut efter jobbet :D Kanske rullskidor vore nåt eftersom jag vet att jag inte kan ta det lugnt om jag springer/joggar. Speciellt inte efter att ha varit stilla en så lång tid.
I övrigt knallar allt på. Sista dagen på jobb denna vecka imorgon, få se när de ringer mig nästa gång. På lördag kanske? ;D Nu har vi tydligen fått en lägenhet på Nydalahöjd som vi vill ha istället för på Haga. Så Nydalahöjd blir stället där det händer nästa år istället då ;D Nu blir det nog natten, är trött som 17 efter två dagar jobb och det får ju en att ifrågasätta om man faktiskt är frisk?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller tummarna för att du faktiskt är frisk nu! :)

2011-07-14 @ 20:08:35
URL: http://curroergosum.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0