Invictus

Såg film med pappsen idag. Invictus. Den var och är jättebra, har sett den på bio innan men tyckte att den var minst lika bra på en 15" dator. Morgan Freeman och Matt Damon har huvudrollerna. Filmen berör mig väldigt mycket och jag rekomenderar verkligen er som inte sett den att se. Helt klart värt!
För övrigt har jag inte gjort så mycket...idag heller.. Varit på en cykeltur och ätit är väl ungefär vad jag klarat av att prestera. I helgen har jag kollat in Wasa football Cup och ett antal bekantas ungar som spelat. Det bara rycker i mina fotbollsfötter att få spela igen, men jag tror inte att det skulle vara lika roligt som det var förr så det är lika bra att låta bli. Om inte annat så blev jag i alla fall brun som en pepparkaka av att sitta vid sidan av plan i dagarna tre. Nu var det ju förstås inte meningen att kolla fotboll i tre dagar, men vi kollade en match påväg till villan och sedan kollade vi några matcher påväg från villan men efter matcherna kom vi på att vi nog kan åka tillbaka och sova en natt till där. Så andra gången vi var påväg från villan och hem stannade vi också till för att kolla in några matcher och prata med en massa bekanta.
Förutom fotboll och film har jag fått fixat massage åt mig själv och lite tidsfördriv åt mig själv på samma gång. Det kliar nog i mina massagefingrar nu igen efter att jag gick in i väggen förra året med all praktik vi var tvugna att göra! Nu ska jag börja kolla på SALT och se om det är en bra film. Reklam har de i alla fall satsat på.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi såg också Salt när Emma&Thomas var här på besök. Riktigt bra men tråkigt när den slutade där den slutade. man ville ju se mer...

2011-07-03 @ 22:42:44
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0