O-ringen

Och så var besöket hos Lotta över :( Jag som annars är ganska samlad tänkte nästan fälla en tår då jag skulle åka, ville inte alls. Saknar henne redan och ännu mer när jag vet att jag inte kommer att kunna ha kontakt förrän vi alla är tillbaka i Umeå eftersom hon åker iväg. Jag saknar ju resten av gänget också och kan inte annat än hoppas att dagarna ska gå lite snabbare så att jag är tillbaka i Umeå fortare än kvickt. Samtidigt har jag ju förstås kompisar hemma också som jag inte vill lämna. Vilket dilemma!                                                                                                                                                                                                                                                                                      O-ringen började idag också. Jag som haft både bihåleinflammation och lunginflammation och annat smått och gott ska ta det lugnt denna vecka. Har i och för sig blivit friskförklarad av läkaren, MEN enbart med tillåtelse att motionera! Så det gjorde jag idag, gick 3,7 till starten joggade kanske 500m satte mig ner i 15-20min och joggade/gick i två km av banan och mot slutet kunde jag inte hålla mig längre så då satte jag av i LITE högre fart. Alldeles för hög om man bara ska motionera förstås men...det kändes bra att få sträcka på de lurviga iaf ;D Imorgon gör jag nog om samma procedur!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Nu ska jag gå tillbaka till huset vi bor i och den istid som där råder (sover med två duntäcken, 5 kuddar och stickade strumpor för att klara av nätterna utan frostskador. :P Kanske lite godis vore på sin plats ikväll för att ladda lite extra inför morgondagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0