Rena rånet

Jahapp, pratade med farbror doktorn igår. Blev bestämt att jag ska äta en ny, starkare medicin för att mitt test med PEF-mätaren var så katastrofalt(JA, vad hade han väntat sig? Att jag skulle blåsa några super värden med lunginflammation kanske?) och att jag ska på nya prover på måndag. Dock tar det typ två veckor att få svar på några sådana prover och då är det ju typ för senat att börja göra nåt eftersom jag trots allt haft vad jag nu har i flera månader då redan. Medicinen jag köpte igår kostade 133 f*cking euro för tre dosor och då ersatte KELA nästan 100ege också. Hmpf, blir att ta denna medicin med andakt så dyr som den är.
Nåja, vad kan man. Bara att leva livet så gott det går. Har snart läst Väinö Linnas Högt bland Saarijärvis moar av ren tristess och så har jag börjat läsa nybörjar-spanska också. Var ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman jag lider med dig ska du veta!! Men kan ändå inte låta bli att le lite åt dina formlueringar "Ja vad hade han väntat sig?"... ;) Krya på dig, saknar dig!

2011-07-03 @ 19:34:53
URL: http://mariapaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0