Måndag morgon

Hata måndagar, sägs det ju. Hmm, vanligtiv är jag inget stort fan av måndagsmornar. Idag är ett undantag. Jag vaknade glad och nöjd...och lite stressad. Idag bär det av på Totte-läger till Åhus. Blir nog kul i alla fall, fast jag är lite nervös med tanke på formen.

Var på träningsdag med IFK Umeå-gänget i lördags. Jag hade kul och det var det första lite tuffare passet jag gjorde sen februari. Jag orkade fyra sprint-intervaller av fem möjliga. Säkerligen hade jag orkat den sista också, men jag ides inte ta ut mig helt så att jag skulle bli sjuk igen. Det var inte alls kul att springa fort, samtidigt var det ändå på nåt konstigt sätt kul. Det var jobbig och jag flåsade som en liten gris, men jag njöt av att äntligen kunna springa:)

Igår var jag och skidade i nästan 2h med Camilla, det var ett skönt, lugnt och långt pass. Det var bara solen som fattades och så hade det varit perfekt. På eftermiddagen åkte jag iväg till IKSU med Charlotte och spelade golf. JAPP NI LÄSTE RÄTT! JAG spelade GOLF! Det var till och med kul...även om jag sög och blev frustrerad då jag gjorde samma fel om och om igen, men sånt händer! Det är nog faktiskt nåt jag kommer å göra om!

Nu ska jag dra mig iväg till skolan och sitta igenom dagen så jag får flyga iväg till Sthlm och hälsa på Lillis :D

Kommentarer
Postat av: elsa

hej, orienterar du? konstig fråga, jag vet. men fick bara för mig det xd :)

2011-03-28 @ 17:11:01
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: sabsa

hej:)



Jo jag orienterar:) DU då?

2011-03-28 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0