Brännbollsyran

Nu ska jag få uppleva min första brännbollsyra. Imorgon sparkar det igång! Hoppas det blir lika roligt som alla har sagt att det brukar vara. Även om det är tävlingar i helgen så kan jag ju inte missa yran, jag hinner nog med båda! Sista helgen i svergie är det också. Börjar bli sorgset. Nu kommer jag inte träffa mina vänner igen förrän i september. Det blir att passa på och njuta av de sista dagarna. Så har vi fullsmockat program också. Vi kommer att hitta på nåt i princip varje dag nu innan vi åker. Kul:) Blir nog kanske en resa över till Umeå under sommaren ändå!

Nu ska jag nog fortsätta med min sista uppgift så att det blir sommarlov någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0