Fluortanten

Lyssnade på den låten för några dagar sedan då vi städade. Idag var jag till tandläkaren och jag hade nog lika mycket ångest som Egon i låten;D Jag var helt färdig för löständer och en dömande tandläkare men hon tyckte tänderna hållit bra med tanke på att jag inte varit till tandläkaren på över sex år. Fick tid igen 31.5 för att laga de hål jag hade...Usch, hoppas det inte gör ont. Men med tanke på hur det känns nu efter en vanlig undersökning befara jag det värsta. Sår i hela munnen och det har runnit blod hela halva dagen...

Förutom dödsångesten vid tandläkaren hann jag via stadsbiblioteket och återlämna en försenad bok(OBS Lindas icke min, hon vågade inte ta smällen själv bara) och cykla runt hela centrum för att upptäcka staden jag bott i i snart ett år. Hittade några roliga butiker:) Sedan blev det prommis med tjejerna vid Nydalasjön(läs: vi satt på en brygga och solade) men trevligt var det i alla fall.

Tror att halsen börjar bli bättre nu, men jag tar det lugnt med träning ändå...ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stort tack för ditt stöd och för att du skrev på med ditt namn! Det betyder mycket för mig och min familj <3 <3

Kram



http://asahoffman.blogg.se/2011/may/namninsamling-for-rattvisan.html

2011-05-13 @ 12:29:48
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0