Tävling

Imorgon är det tävling. Det känns lite här och var och jag är halv-krasslig, men jag ska försöka tagga till tusen och löpa som en kossa på grönbete. Jag och Ida kommer att starta en timme innan nån av våra konkurrenter så det blir att hålla farten och fokusen helt själv i skogen. Dock är banan inte så lång och det borde ju gå att vara fokuserad i 3km i vad jag hoppas är rätt lättlöpt terräng.

Nu natten! Borde egentligen ha gått och lagt mig för längesen men The Guardian kom på tv så jag var tvungen att  se den;) En av de bästa filmer jag någonsin sett! Nu håller jag tummarna för Paradise Oskar i ESC, orkar dock inte invänta resultaten.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0