Ett riktigt dunder-pass

Nu är jag hemma, nyduschad och har precis ätit efter en hård dag på jobbet ;) Körde styrketräning på eftermiddagen á la Helena Jansson och jag var helt slut, på gränen till illamående. Nu har ju jag gjort passet förut och visste precis vilka övningar som kom och kunde ta vara på varje sekund av träningen. Även om den bara är 24 min effektiv tid så är man helt slut i kroppen om man kör träningen enligt skolbokens alla regler.

Som vanligt då man gör en träning finns det glädjeämnen, men även sådant som gör en lite mörkrädd... Nu ska jag avsluta kvällen med lite egna studier och ett eller annat avsnitt Grey's anatomy :D Oh, Happy days!

ps. Undras om jag ens kan gå imorgon bitti då det är meningen att jag ska köra trappträning?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0