Hem hem

Jeii, enbart två timmar skola kvar denna vecka! Sedan ska Kican och jag ut till Ersboda och kolla in D&D, Stadium och Myrorna :) För att sedan åka till båten och ta oss hem-hem till Finland. Det ska bli kul å vara hemma, även om jag kommer att vara ensam hela veckan. Äsch ensam kommer jag ju inte att vara då Kican har praktik 500 m från huset och jag ska jobba om dagarna :) Det blir en utmaning att hålla i matten på gymnasienivå då jag försökt förtränga allt vad matte heter de senaste två åren.

Men nu iväg på seminarium och sedan hem igen innan kican vaknar :D Det gäller att vara uppe med tuppen!

Btw...träningen går inte så bra nu, tog en liten paus då Kican kom hit. Dels gjorde jag det för att kroppen ska hinna återhämta sig innan en stenhård nästa vecka då jag varit supertrött i alla muskler och dels för att vi har så mycket annat inplanerat...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa hem hem.

2011-11-11 @ 10:41:03
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0