På min önskelista

Har ju kommit igång med min träning igen. Mina löpskor är dock, precis som jag, inte i bästa skick. Just nu önskar jag mig ett eller flera par löpskor. Salomon speedcross 2 är en favorit jag inte vill skiljas från, samtidigt vill jag också ha en asfaltsko för att undvika skador då jag ofta springer på asfalt.
På tal om utslitet borde jag också köpa mig ett par nya löpvantar. VSGs fleece har varit superba och jag vill verkligen ha nya fleecevantar eftersom de är så hilma mycket skönare i jämförelse med syntetiska. Men eftersom mina trotjänare snart har mera hål än vad det finns vante så är det kris...
Har också några böcker jag gått och suktat efter en god stund nu. Vill läsa dem, de verkar oerhört intressanta. Men eftersom jag redan har ca. 20 olästa böcker i min bokhylla så borde jag läsa de innan jag börjar med nya projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0