Söndag

Idag har jag sprungit 2 h i sträck för första gången sedan mars. Egentligen är det ganska kul att börja träna efter ett långt uppehåll för man gör framsteg för varje träning. Imorgon kommer jag nog inte kunna gå (det börjar redan bli knappt), men jag klarade av en 2h löprunda på SM spåret :D Det måste ju bero på det fantastiska sällskapet! Vi pratade i ett och tiden bara flög iväg, tack Tina för det :)

Efter träningen låg jag i hallen en stund med magsmärtor och när jag väl kravlade mig upp slängde jag i mig fisksoppa som om jag inte sett mat på en vecka och låg i badet med kramper för att sedan förflytta mig till soffan och däcka några timmar. Men det är helt klart värt det då jag om några veckor kan springa flera timmar utan problem (eller det är målet i alla fall).

Hade lite muskelvård på eftermiddagen, det var välbehövligt och jag borde göra det oftare. Jag försökte massera mina ben och kände att jag nog fick igång musklerna någorlunda. Varför slarvar jag alltid med muskelvård och stretchingen? Och detta till trots att jag alltid förmanar andra att inte slarva....!
.
Imorgon blir det hårdplugg då jag varit en total latmask den senaste veckan (men drar man upp på träningen får man dra ner på nåt annat). Och snart kommer Kican hit :D:D Gilla, gilla, gilla! Kan knappt vänta :)

Kommentarer
Postat av: Kican

Jepp änteligen:D vet du nå hu du måst va i skolan ännu? å vilken tid kommer båten ti vasa så ja kna tala me Moffa..?

2011-11-07 @ 11:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0