Update

Det kommer inte att bli mycket träning denna vecka, så om jag inte skriver något om det så beror det nog inte på att jag lagt av utan att jag har en lugnare vecka för att orka köra för fullt igen nästa. Just nu är det julklappsshopping och frissa och tentaläsning som står på programmet. Dessutom håller jag på att leta en kämppis(svenskar läs: kombo) för vårterminen och ev. längre. Vi får se hur det utvecklar sig. Det är spännande tider nu med andra ord!

Igår var jag extra pensionärsaktig då jag köpte en bingolotto skrapkalender och idag blev jag ännu mer pensionär då jag skrapade första luckan i förtid och vann två bingolotter! Så nån dag får jag sätta mig ner och spela bingolotto. Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det frissan som gäller. Började bli dags då jag senast var i juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0