Dagens

Nu har jag börjat ta tag i plugget. Har en paus som bäst och jag är rätt nöjd med vad jag åstadkommer idag. Har varit på en promenix i morse då jag sprang 30 sek gick tills pulsen var nere igen och sprang 30 sekunder. Nån gång tog jag i så pass mycket att jag sprang en minut också. Det gick hyfsat förutom att kondisen är så dålig att man skulle kunna gråta en skvätt.
Pluggade in ett kapitel på förmiddagen och nu har jag pluggat två till. Varit på NH och ska tillbaka dit ikväll för pizzabuffé. Imorgon blir det en längre promenad och sedan massor av plugg. Filmkväll blir det troligen på kvällen, men det får vi se eftersom värdinnan just nu lider av feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0