Snart helg

Till helgen åker en bort, men en tillkommer också. Jag pratar om att en av mina kombos åker hem-hem och lämnar oss till vårt öde medan jag får besök av Julia. Julia ska skriva högskoleprovet här i Umeå eftersom det ordnas i Finland enbart på våren. Det blir trevligt med lite underhållning och ett avbrott i vardagen :) Ska försöka göra en ordentlig plugg-dag på lördag medan hon skriver sitt prov. Blev underkänd i en tent och jag vill verkligen klara omtenten så jag ska ge järnet i mina förberedelser så jag slipper den kursen.

Men det är fortfarande en pluggdag kvar innan helg. Det börjar smaka trä med 8 timmars dagar och jag vill gärna få ett slut på det nu. Men om vi är riktigt riktigt effektiva under morgondagen kan vi lämna in PMet innan helgen och bara vara lediga tills tisdagen då hemtenta läggs ut. Undras vad vi ska hitta som motivation imorgon? Vi har haft kladdkaka x2 och ballerinakex och idag fick vi fudgekaka :)
.
Nu ska jag fortsätta med min film så att jag kommer någon vart med de 250 jag ska se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0