Ny dag...

...med nya möjligheter, eller hur är det? Kanske dags att ta tag i plugget nu då. Drygt en vecka kvar till tent och jag har egentligen inte en aning om någonting, men det löser väl sig? Har cirka 9h båtresa på mig att plugga och 6h bilresa också innan tent så då borde jag ju få tillfälle att läsa riktigt, riktigt effektivt.
Gårdagen blev inte riktigt som planerat då vi först var på promenad drygt tre timmar(har förresten träningsvärk av det nu) och sedan FSN-möte som avrundades med ölprovning och en föreläsning om de nya ölsorterna på NH. Helt okej om man bortser från att jag kände mig tvungen att dricka 6 öl(vågade inte hälla bort då de andra såg på) och blev lite mer än rund under fötterna. De e sånt man får ta!
Bild från promenaden igår. (Foto: Maria Paavola)

Idag ska det bli städning av mitt rum, plugg och en fin avslutning på dagen få bli en Sacher-tårta. Har aldrig förut bakat en sån men jag vill lära mig, så jag kan det ifall det behövs nån gång. Mina kära vänner här i Umeå får vackert komma och vara provkaniner då jag vill bemästra även denna bakkonst...stackarna!
Linas födelsedagskalas (Foto: Jimmy)

Kommentarer
Postat av: Maria

Eftersom du tyckte att det enda som var värt att kommentera i mitt annars ganska tänkvärda inlägg vad en ordmärkning så får jag väl lov att ändra till småkusin då....

2011-09-29 @ 23:17:08
URL: http://mariapaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0