Dagens låt

Jahapp, dags för en uppdatering. Har en lite bloggtorka just nu. Vet inte vad jag ska skriva om, hittar ingen inspiration, så om det är någon som har önskemål så är det bara att framföra.
.
Jag kan ju meddela att jag pluggar och tränar som jag brukar. Träningen går väl helt bra och jag konstaterade i Göteborg att jag fått precis de träningssvar jag vill ha. Jag orkar springa hyfsat. I alla fall då jag är utvilad. Och att jag har lite fart i benen. Jag ska träffa Stefan på onsdag och diskutera hur vi ska gå vidare nu då det börjar närma sig tävlingar, viktiga tävlingar. Måste ju vara riktigt fräsch i benen då det ska springas så jag kan ju inte träna jättemycket just nu.
.
I skolan har vi just nu att lägga upp styrkeprogram, göra kravanalyser på idrotter, rehabiliterande styrketräning och så vidare. Riktigt, riktigt intressant och kul!
.
Nu är det FinnSpring nästa helg och 10mila om två helger. Åker till Finland både denna vecka och nästa vecka, måste ju passa på att fira födelsedag då man kan stjäla en extra ledig dag åt sig. =)
Det här är en riktigt bra låt. Och ja jag vet att den är gammal. Men jag gillar den för det=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men äh, kommer du redan den här veckan? Jag som bokat in massage på LL ren ;) Men du kommer kanske först till helgen? Jag far till Hamburg på fredag eftermiddag. När är du här nästa vecka?



Och vilka tävlingar ska du springa? :)

2012-04-23 @ 19:14:26
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: sabsa

Har inte så mycket extra tid nu då jag kommer, typ några timmar på fredagen bara. Kommer alltså natten till fredag.



Ska på FinnSpring nu i helgen en tävling i Sibbo som e ganska stor. De e VM-uttagningar.



Och nästa vecka kommer jag på onsdag-natt och åker på fredag till Sverige och Linköping på 10mila, en stor stafett. Tror int att jag tar på mig nåt massage-uppdrag då eftersom jag satsar stenhårt på den tävlingen. En annan gång=)

2012-04-23 @ 19:24:44
Postat av: Johanna

De e lugnt! :) Lycka till me tävlingarna!

2012-04-24 @ 18:26:19
URL: http://curroergosum.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0