FinnSpring

Var ju på tävlingar i helgen. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om mina prestationer. Tror bestämt att jag fått för bra kondition för nu orkar jag minsann bomma. Då jag haft sämre kondition har jag inte orkat springa nåt extra så...

Lördagen gick väl ändå helt okej. Det var riktigt tuff terräng och benen blev stumma. I och för sig kan en del bero på att jag simmade i smältvatten men också på att jag helt enkelt inte orkar 6km i tuff terräng ännu. Men det kommer väl...

Idag var det katastrof. Terrängen var mycket lättare. Nästan inga backar att tala om. Jag bommade massor redan till ettan och var inte så sugen på att springa riktigt fort efter det, men försökte. Det slutade med att jag bommade lite smått hela tiden istället.

Jag säger bara: Bättre lycka nästa helg! Nu sitter jag på arlanda och väntar på att flyget ska ta mig hem, hem till Umeå. Tiden går låååångsamt men inte orkar jag göra nåt skolarbete för det. Det fungerar helt enkelt inte att läsa engelska just nu...
Så här glad var jag efter söndagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0