Feber

Nu har jag haft en riktigt ordentlig feber i några dagar. Jag är alldeles darrig och skakig och går runt med ett leende på läpparna hela tiden. Jag har nämligen resfeber! Jag och Anna Maria har pratat om att resa iväg över jul nu i några veckor. Nu har vi hittat och bokat en resa till Phuket, THAILAND! :D Lyckan är gjord, äntligen slipper jag all snö och kyla!
 
Det här kommer jag att göra på jul:
Båtutflykter, här Maya Bay 
Kata Beach
Simma i havet, här på Karon Beach.
Sola och äta glass :D 
Så ha det så bra här hemma alla nära och kära! Jag kommer i alla fall att njuta för fulla muggar! Så ses vi på nyår. (Och åker troligen till Finland först 8.1.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter no int helt fel :D Fast vi far ju ti New York över nyår, så he e helt ok he å. Ja bokar sen in massage då du kommer hem, oberoende av när he e :P

2012-12-15 @ 20:02:33
URL: http://curroergosum.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0