Hemma

För oss blev det en tung och lång hemresa. Förkylda som vi är var start och landning inte jätteangenämt. Dessutom har vi varit förföljda av skrikande ungar halva resan, så även under flygningen hem...kul... Då jag landade i Umeå var det med feber, led- och huvudvärk, hosta, snuva och trötthet. Jag var vaken i nästan 48 timmar innan jag äntligen kom mig i säng hemma i Umeå, sedan sov jag i princip följande 24 timmar. Anna Maria meddelade också att hon är sjuk och även hon sov en lång "natt" (=ett dygn).

Nu sitter jag och följer tour de ski och ska snart packa en liten väska då nästa resa börjar om två timmar. Jeii! Lockar SÅÅ mycket just nu att resa iväg i en vecka till...not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0