Ny kurs

Idag inledde vi ny kurs. Den verkar väldigt intressant! Nu har vi gått över från livsmedelskemi och metabolism till näringslära. Nu blir det igen nya tag med studierna=) I övrigt är jag lite tjock i halsen så det blir att försöka vila så att jag kanske kan träna imorgon istället. Kanske jag har börjat med att ta mogna beslut småningom?
Nu ska jag koka mat och sedan åka och handla. Är det så här det känns då man inte har träning att tänka på? Så himla mycket fritid man får över!

Jag har blivit lite noggrannare med mina mellanmål och idag blev det en drickyoghurt och en banan. Ibland enbart en frukt. Jag är mycket piggare föreläsningen genom om jag äter ett mellanmål kl 10-11-tiden

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du kommer på de under näringslära-kursen, att du blir piggare om du äter mellanmål. ;)

2012-03-01 @ 07:17:26
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0