På uppdrag

Nu har jag tränat för dagen. Eller skulle ju kunna ta ett pass till, men eftersom jag är lite bekväm av mig vill jag inte vara ute då det halvt är storm.

Jag har fått ett uppdrag av pappsen och sitter som bäst och försöker hitta en bra lösning på det. Han ska ha möte imorgon och har beställt "en sånde kako som Andreas Knip baka ti min 50-års fest" alltså en havtornscheesecake. Vi ska se vad det blir till, jag försöker nu mixtra ihop en del recept för att hitta ett som eventuellt kunde likna den vi åt förra året.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh hittar du ett som kommer nära andreas knips cheesecake så let me know.. Hatar cheesecake annars men den var riktigt god! :)

2012-02-08 @ 19:58:08
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

Jag minns int hur den smaka men den jag laga va no helt god=)

2012-02-09 @ 09:37:27
Postat av: Linda

Nå du får lag och bjud den åt mig nästa gång ja kommer till Umeå då. Börjar ju bli van med att få efterrätt varje dag när ja hälsar på dig. ;)

2012-02-09 @ 18:34:47
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0