På väg

Nu sitter jag på båten påväg till Sverige. Troligen har jag riktigt tråkigt. Att säga att jag vet att jag har tråkigt just dena stund är väl kanske att säga för mycket, för det kan jag ju omöjligen veta kvällen innan. Japp, det är tidsinställt inlägg! Sannolikheten säger dock att jag troligen har tråkigt. Skulle ju kunna räkna ut hur stor sannolikheten för det är, men jag orkar inte tråka ut någon med siffror. Det är dock en ide till framtiden att skriva upp hur stor del av varje resa som varit tråkig och sedan börja räkna...plötsligt skulle resan kanske inte vara evighetslång och jag skulle ha något att göra...hmm...tåls att funderas på!

Denna resa tänkte jag underhålla mig med en ny tv-serie; Dexter. Har helt lyckats undvika den hittills av någon anledning, men alla som sett den har rekommenderat så nu ska jag göra ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0