Packa pappas kappsäck..

...fast nu packar jag nog hellre min egen kanske.. Avfärd imorgon.
Nu är dagens två träningar avklarade. Framtiden får utvisa om det blir pulkaåkning ännu ikväll. Tur att det fortfarande finns någon som är lika barnslig som jag (Tack Ella för den!)! Annars borde jag väl börja packa min kappsäck. Imorgon åker jag över påtten och till Svea rike igen. Denna gång stannar jag ca 3 veckor innan det är dags för nästa besök på sjukhuset.

Det ska faktiskt bli roligt att åka till Sverige. Jag har en ny sambo som väntar, träffa alla vänner, byta träningssällskap och så förstås skolan också. Måste erkänna att jag saknat skolan lite, men bara lite!


Vet inte om någon noterade att jag förr idag publicerade en bild där jag INTE hade håret i en knut! Framsteg, säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0