Paus

.
Nu har jag varit riktigt duktig i tre timmar. Är LÅNGT ifrån klar, men jag har ju ännu några dagar på mig! (Tack och lov för det!) Var och skidade idag medan solen ännu sken. Riktigt underbart väder idag också! Denna vecka hade det ju kunnat vara riktigt skitväder då jag ändå ska sitta inne största delen av tiden, men då ska ju solen såklart titta fram var och varannan dag!
För att återgå till skidspåret hade jag sällskap idag, av en klasskompis. Hon är en riktigt duktig skidåkerska, men skulle åka lugnt idag. Jag tyckte att det lät perfekt och hakade på i hennes tempo. Det visade sig vara allt annat än lugnt! Och jag var riktigt glad att jag bara skulle åka 1h idag. Jag har träningsvärk från gårdagens gymmande och det blev inte precis bättre av Gammliaspårets stup till uppförsbackar. Hoppas jag kan gå imorgon;)
Detta var innan jag visste vad som hägrade. Hade jag vetat hade jag nog inte haft ett leende på, tror jag.

Här hade jag klivit av hennes racerfart och kunde med gott samvete stanna och ta en bild. Genade hem på en ås, tror det är 2,5km spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0