Träningsmusik

Idag kändes det som en LÅNG dag i skolan. I själva verket satt jag på föreläsning ca 4h och lunchade 1, så det var nog inte en lång dag med många andras mått mätt. Å andra sidan då man kliver upp halv 6 och åker och tränar och sedan direkt till skolan, då blir dagen mitt i allt jättelång!

Började alltså min dag på gymmet, med RixMorgonzoo i öronen och följde med "dramat" med den nya prinsessan. (Måste, om än motvilligt, erkänna att jag fällde en tår då jag hörde prins Daniels tal. Mitt i gymmet, trodde jag skulle skämmas ögonen ur mig, men jag låtsades gäspa och torkade ögonen samtidigt. Kanske lurade det någon?)
.
Nu har jag avslutat dagen med ett löppass på 1h med en GRYM låt i öronen. Fick riktigt en känsla av att flyga fram, trots att smidig-som-ett-kylskåp-känslan nog borde ha varit närmare till hands.
cause I'm a badass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0