Nyår

Nu är det en stund sedan jag uppdaterat igen. Sedan senast har jag hunnit med träningsdag i Kronoby innehållande kvartersorientering, styrketräning, god mat och bowling. På lördag var jag med Pernilla på en långlänk och avslutade året bättre än det förra började, då jag hade skador och sjukdomar i mängder.

Delar av Femman-ol gänget som avslutade 2011 med en långlänk i Kuni.

Nyårskvällen firades i Gerby med trevligt sällskap =) Vi åt middag, umgicks och hade roligt. Vi var ute vid tolvslaget och kollade in raketer som andra sköt. Kvällen slutade sent, men de e ju bara nyår en gång om året ;)
-
Dagen efter makade jag mig faktiskt till skidspåret och avverkade en timme, jag kände mig seg och sliten. Men det som piggade upp var gott sällskap en stund och mer snö än tidigare under säsongen.
Slalombacken och hoppbacken är inte i så hemskt bra skick i år...
Mina andra trotjänare åkte fram den 1.1.2012
.
Igår hade jag riktigt ont i halsen och sov hela halva dagen. Vilket naturligtvis ledde till att jag sovit lite halvtaskigt inatt igen, men till imorgon har det väl nog rett upp sig så att jag kan träna igen. Idag gör jag nog inte många knop heller för att bli riktigt frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0