Ny period

Idag började jag en ny träningsperiod. Den förra var kanske inte alltför lyckad, men jag kan inte heller dröja kvar utan får hoppas att jag fick ut något bra av den bara och köra på. Sedan Jukola har jag konstant varit trött och haft lite täppt näsa och annat nu som då. Inget har brutit ut men det har inte heller blivit bättre.

Som sagt, periodbyte nu och nu lättar träningen upp litegrann. Styrketräningen framför allt blir lättare. Idag såg jag faktiskt en annan människa på gymmet! Vi pratade inte med varann alls. En timme var vi i samma 10 kvm och sa knappt hej. Välkommen till Finland!

Ikväll blir det lätt löpning och sedan god-middag med vänner =) Imorgon blir det "tävling" aka kunto-suunnistus på Fin-5. Och nån gång under veckan ska jag på massage. Det är så välbehövligt då jag har en höft som börjat krångla lite...

Kommentarer
Postat av: ingeborg

Det var troligen min son som du hade som träningssällskap, "jag kommer dit för att träna, inte prata", var hans kommentar :)

Svar: Haha =) Det är ju det man borde göra, men jag glappar ju käft i tid och otid ;)
Sabsa

2012-07-09 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0