Slutkörd

Nu är det längesedan det kom en uppdatering igen. Jag har inte haft varken tid eller lust till att skriva. Vad ska jag skriva om? Jag tränar, äter och sover om dagarna. Kan ju i och för sig börja beskriva varje pass ingående också men jag tvivlar ju på att någon kommer att få ut speciellt mycket av det?

Igår var jag på vita fruns parlopp, där blev jag och Andreas andra totalt. Jag klappade igenom helt. Synd då segern var rätt nära. Förra veckans läger märktes i benen. Idag var det 3000m test. Jag avbröt. Benen var totalt döda, jag fick kramp lite här och var, bland annat magen så efter 2200m gav jag helt enkelt upp. Kroppen orkar inte mer nu...

Imorgon blir det styrketräning och ett lugnt återhämtande pass, troligen på rullskidor. Fredag är vilodag och som jag väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0