Bloggtorka

Nu har jag haft några dagars bloggtorka. Jag har helt enkelt inte hunnit, orkat eller haft något att skriva om. Efter Jukolaresan har jag bara varit helt tom och kraftlös. Det var en total urladdning som egentligen hade krävt mer än två vilodagar, men jag har inte tid. Typ.
 
På Jukola gick det bra för mig och ingen av de andra gjorde några stora misstag heller. Vi kan bara konstatera att vår löpfart inte räcker till, vi uppnådde inte vårt mål att vara med 40 bästa. Däremot hade vi en trevlig helg ändå och njöt av loppen (trots värmebölja) och av lite Angry Birds-godis.
Här innan start ser jag ännu rätt pigg och fräsch ut...


Nu har jag inlett min träningsperiod. Det kommer att bli en otroligt tuff sommar, med många, många träningstimmar. Träningsperioden inleddes på bästa sätt med en träningsdag med några andra orienterartjejer. På förmiddagen löpning, hoppstyrka och häckgång och på eftermiddagen orienteringsslingor 4x800m.

Operation K är en träningsgrupp vi startade efter ett träningsläger. Vi konstaterade att det är så mycket roligare att träna tillsammans och trots att vi bor långt ifrån varandra och att vi tillhör olika föreningar ville vi ha sällskap. Nu ordnar vi träningsdagar lite nu som då, då någon får ett ryck. Det blir allt mellan långlänkar, styrketräning, intervaller, hoppträning och orientering.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi kan trän ilag i juli sen då ja e återhämta efter Ungern :)

Passar e att ja kommer ti Furubergsvägen på torsda typ 14-tiden? Ska på husvård mellan 10.30 å 11.30 å har träning me Vasas vassaste kl. 19, men där emellan e ja ledi :)

Svar: Passar bra=) Vi ses då!
Sabsa

2012-06-19 @ 19:08:50
URL: http://curroergosum.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0