Föreningsbyte

Nu är juniorlägret snart avslutat och jag tror att alla haft ett riktigt bra läger, i alla fall har ledarna haft kul! Även om jag bott hemma har det varit intensiva dagar och kanske inte bästa uppladdningen inför medeldistans DM ikväll och West Coast Race imorgon. Speciellt inte då de rara små liven (läs:ungj***arna) antog utmaningen om att vara snabbast uppför slalombacken (Jag förlorade)..

Imorgon kommer jag att byta förening till Kronan, men bara en tävling. (Springer för de eftersom de frågade och att fråga min pappa räknas inte för han har ingen talan för min vilja) Så alla som jag gjorde nervösa med rubriken kan jag ju lugna nu. Dessutom tar jag icke på mig en kronan-tröja utan en rosa Odlo. Vissa principer tummar man inte på! Det ska bli kul med landsvägsstafett för det var längesedan sist och det lär väl dröja innan jag springer igen också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spring långsamt imåron så vi får vinn :D

2012-06-08 @ 15:38:13
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: sabsa

Aj du tänkt att jag sku jobb som infiltratör? :D Sprang tävling ikväll också så int lär he gå riktigt fort imoron int...

2012-06-08 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0