Onsdag

I förrgår
Idag. Och så var äppelblomningen över för denna gång. Några dagar var träden riktigt, riktigt vackra.

Dagens program är två träningar och städning däremellan. Inte speciellt ansträngande något av dem. Precis som planerat. Denna vecka ska jag inte angstränga mig mer än nödvändigt alls. I helgen var jag totalslut och behöver några ordentliga slödagar för att piggna till och vara alert i helgen. 5 tävlingar, 1 tent, 3 läger/träningsdagar inom loppet av en vecka hade satt sina spår. Och inte är det ju konstigt heller. Jag tyckte inte jag hade gjort något speciellt och ansträngande, men då jag tänkte efter var det kanske lite i överkant trots allt.

Innan Jukola nu i helgen ska jag fixa en pastasallad så att jag (och pappa ska väl få vara med på ett hörn; betalningen! Nej skämt åsido han kommer att vara uppe hela natten och serva Femmans herrar så han behöver mat som går snabbt att få tag i och då har man inte tid att köa vid serveringar) har något att äta. Sedan tänkte jag baka mockarutor och bjuda damerna på. Förhoppningsvis för att fira framgångar=)

Igår gjorde jag ungefär lika mycket som jag kommer att göra idag. Tog in kontroller i Kalapää och satt och slöade på Tunis villa tillsammans med Pernilla och var på nybörjarträning i Citi. Pernilla och jag planerade O-ringen lite närmare också. O-ringen är i mitten av juli och det ska väl bli lite mer som en br träningsvecka än tävling. MEN jag känner ju mig själv så pass bra att jag kommer att satsa fullt varje gång starten går. Det är en sak som har nötts in sedan jag var liten och jag är betingad att springa fullt så fort klockan piper och jag får kartan i hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0