Slöfock

Har nog redan tagit sommarlov, trots att det är två dagar kvar till sista tenten för läsåret. Det är ju förstås lite dumt om jag hade tänkt klara den också... I övrigt hr jag också slöat till mig ordentligt. Ska snart iväg på första träningen och klockan är snart 10(!), vilket inte hänt sen...ja minns inte när. Ikväll ska jag fuska (igen) med träningen och det blir en tävling istället, men i och med att den inte är nåt stort mål för säsongen så tränar jag nu på morgonen i alla fall.

Kom på att jag inte har kommenterat FM alls. Det gick bra! Uppnådde mitt mål för tävlingen och jag var glad och nöjd, men gladast var nog pappa ;) Nu i efterhand känner jag (som jag brukar) att jag är besviken på alla misstag jag gjorde snarare än är glad åt allt jag gjorde rätt. MEN 27e plats i FM är ändå bra! Speciellt om man tänker på att vi var nästan 120 st som startade. Jag var 2 min från seger och 1 min från Minna Kauppi, nästa år då...!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt att FM gick bra! :) Hur ser det ut med Jukola?

2012-06-05 @ 09:51:56
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: sabsa

Jo =) Men perfektionist som jag är vill jag nu att det skulle ha gått ännu bättre även om jag logiskt sett vet att jag presterade på den nivå jag är nu... Jukola har inte blivit bestämt ännu, vi väntar alla med spänning!

2012-06-05 @ 10:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0