Dugga

Den andra vitamin-duggan hade vi idag. Alldeles nyss faktiskt! Jag är lite osäker på om jag klarade den. Tyvärr har jag inte världens bästa minne och minns inte vad jag svarade och får därmed leva i ovisshet till imorgon. Det var två frågor som jag satt och valde mellan två alternativ och minns inte vilket jag valde...
Uppdatering: jag fick godkänt :D och 1 p över gränsen till och med 6/8 rätt!! Älskar när dom e snabba på å rätta!

Nu ska jag fortsätta med tentaplugget och då jag tar paus ska jag åka till ica och handla för Bulgarisk linssoppa. Fick mittiallt cravings efter just linssoppa (?). Det brukar ju vara choklad eller glass eller bullar, men NEJ jag vill ha linssoppa. Undrar vad som gick fel?
Bild stulen av systeryster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0