Fullt upp

Idag har det varit full rulle och imorgon lär det bli likadant. Gick idag från en relativt lugn morgon till en lätt panik då jag fick ett textmeddelande och jag påmindes om att vi borde ha träffats för en halvtimme sen. Oops! Så kan det gå! Jag hade totalt glömt bort att vi skulle jobba med grupparbete och rusade iväg till skolan. Sedan har det suttit i ett med träning, plugg och lite annat. Imorgon har vi dugga på vitaminer! Hoppas det går vägen!! Nu ska jag nog läsa igenom allt en sista gång. Hinner inte imorgon längre då vi börjar dagen med en föreläsning och fortsätter direkt med duggan. Sedan är det träning på kvällen. Pust! Kommer nog att sova gott imorgon=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas duggan gick vägen. De kan vara lite kluriga domdär vitaminerna. ;)

2012-03-21 @ 11:44:54
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0