Ledig

Gårdagens massage var...annorlunda, men det gav ändå hyfsat resultat. Massagebänken hade värmedynor och det var en väldigt lugn och avslappnande massage, men trots det hade jag ben som darrade som gelé efteråt. Det kändes precis som efter världens idrottsmassage.

Idag skulle vi egentligen haft ett seminarium,men det blev inställs pga sjukdom och nu har jag alltså inga lektioner alls denna vecka. Det blir att försöka ta ikapp med pluggandet. Ligger ca 7 föreläsningar efter och sedan har vi gruppuppgifter att sköta också!

Har fått besked om att jag får åka med på IRs läger till Göteborg och fick samtidigt förfrågan om massage. Vet inte riktigt vad jag tycker om att kombinera träningsläger med massage. De gånger jag försökt har jag blivit sjuk, men å andra sidan har jag ju mycket, MYCKET starkare immunförsvar nu...Tåls att tänkas på. Å andra sidan vet jag inte om det är någon som är intresserad av massage heller, så det kanske inte skulle bli så mycket jobb för mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0